Mobil
Descarca 112 | Depune 112 | Verifica 112 | COR 2014 | CAEN 2014 | Cod Fiscal 2015 | Revisal     Notificare prin email  Notificare prin facebook  Notificare prin Google Plus  Notificare prin twitter  Notificare prin RSS  Notificare Calendar Obligatii fiscale prin Google Calendar/SMS         Useri online Online: 1
   
 
    Acasa   Programe Noutati Legislatie TVA Fiscalitate Salarizare Contabilitate Diverse Documente Intrebari?  
 
Registre si documente obligatorii pentru PFA
Publicat: 20 mai 2014


Persoanele fizice autorizate, au obligatia obtinerii si completarii unor registre si documente obligatorii. Unele sunt obligatorii pentru toate PFA iar altele depind de cateva conditii, respectiv existenta sau nu a salariatilor.
Registrul unic de control
. E necesar de avut atat la sediu cat si pentru fiecare punct de lucru (daca este cazul). Se completeaza in cazul inspectiilor de catre persoanele venite in inspectie.
Registrul-jurnal de Incasari si Plati
. Se foloseste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor de catre PFA impozitate in sistem real. PFA impozitate in sistem de norma de venit inregistreaza doar incasarile. Este documentul care arata situatia financiara a PFA.
Registrul inventar
Se foloseste de catre PFA pentru inventarierea patrimoniului. In el se trec toate bunurile si drepturile aferente desfasurarii activitatii.
Registrul de evidenta al salariatilor.
Se completeaza in format electronic de catre PFA-urile care angajeaza salariati cu contracte de munca. Se completeaza cu datele din contractele individuale de munca in ordinea incheierii, modificarii sau incetarii acestora. Completarea lui se face cu ajutorul aplicatiei electronice REVISAL puse la dispozitie de Inspectia Muncii.
Jurnalul de Vanzari
– un tabel cu situatia facturilor emise in luna, catre clienti. Se poate folosi un tabel facut intr-un fisier Excel sau Word care sa contina informatiile obligatorii cerute (denumire client, cod fiscal, nr document, data document, total factura, baza TVA, valoare TVA – pentru cei inregistrati ca platitori de TVA). Acesta evidenta este obligatorie pentru toate persoanele fizice autorizate, fie ca sunt platitori de TVA sau nu.
Jurnalul de Cumparari
– un tabel cu situatia facturilor de achizitii de la furnizori. Se poate folosi un tabel facut intr-un fisier Excel sau Word care sa contina informatiile obligatorii cerute (denumire furnizor, cod fiscal, nr document, data document, total factura, baza TVA, valoare TVA – pentru cei inregistrati ca platitori de TVA). Acesta evidenta este obligatorie pentru toate persoanele fizice autorizate, fie ca sunt platitori de TVA sau nu.

registre, PFA, documente obligatorii PFA





Top accesari azi

Declaratia 392A si 392B - cine le depune si pana cand ...[7]

Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica ...[6]

Noutati OMFP 1802/2014: Clarificari privind recunoasterea imobilizarilor necorporale si reanalizarea imobilizarilor necorporale in curs...[5]

Obligatiile fiscale ale platitorilor de venituri cu regim de retinere la sursa...[5]

Modificarea Legii Contabilitatii prin Ordonanta de urgenta nr. 79 din 10 decembrie 2014 – partea a III-a...[5]

Precizari privind timbrul de mediu pentru autovehicule ...[4]

Cum poti afla cu un click cβte impozite plateste, unde se duc banii, cat cheltuieste statul si pe ce...[4]

Cursuri valutare utilizate in anul 2013 pentru calcularea plafoanelor privind TVA ...[4]

Finantele au publicat marti in Monitorul Oficial patru modificari in domeniul financiar contabil. Vezi care sunt acestea...[4]

Termenul de depunere a declaratiilor fiscale pentru obligatiile aferente lunii noiembrie 2014 – este 22 decembrie 2014 ...[4]

Procedura reinnoirii certificatelor digitale pentru semnatura electronica ...[4]

Modificarea Legii Contabilitatii prin Ordonanta de urgenta nr. 79 din 10 decembrie 2014 – partea a II-a...[4]

Persoanele fizice datoreaza CASS si pentru alte categorii de venituri ...[4]

Masuri de simplificare la TVA ...[4]

Modificarea unor formulare fiscale privind impozitul pe venit ...[4]

Cursul de schimb valutar valabil pentru modificarea perioadei fiscale la TVA ...[4]

Regimul fiscal al microintreprinderilor – informatii actualizate la nov. 2014...[4]

Modificari ale Codului Fiscal: impozitul pe profit si pe venitul microintreprinderilor ...[4]

Cine a depus Declaratia 221 pana la 27.05.2013, trebuie sa o depuna din nou pana la 25.06.2013 – urmare a modificarilor aduse de Legea 168/2013 ...[4]

Plafonul pentru platile in numerar pe care le pot face firmele va fi diminuat...[4]