Mobil
Descarca 112 | Depune 112 | Verifica 112 | COR 2014 | CAEN 2014 | Cod Fiscal 2015 | Revisal     Notificare prin email  Notificare prin facebook  Notificare prin Google Plus  Notificare prin twitter  Notificare prin RSS  Notificare Calendar Obligatii fiscale prin Google Calendar/SMS         Useri online Online: 2
   
 
    Acasa   Programe Noutati Legislatie TVA Fiscalitate Salarizare Contabilitate Diverse Documente Intrebari?  
 
Noutati in privinta informatizarii ANAF
Publicat: 16 decembrie 2013


Proiectele de informatizare a institutiilor statului au fost gandite pentru situatii din trecut, nu pentru cele din viitor, aceasta fiind una din cauzele esecului din acest domeniu, a declarat Radu Puchiu, consilier al premierului, prezent la un eveniment organizat de agentia Mediafax.

"O alta cauza, una obiectiva de altfel, este reprezentata de achizitia echipamentelor IT si de modul cum se gandeste proiectul. De cele mai multe ori, prima etapa a proiectului o constituie achizitia componentelor hardware si, in urmatorii 2-3 ani, se dezvolta aplicatiile software, care vor rula pe componente hardware invechite", a spus Puchiu, care conduce totodata Departamentul de Servicii Online si Design al Guvernului.

El a adaugat ca, pe langa aceste cauze obiective, proiectele de informatizare al institutiilor de stat au fost "gandite pentru situatii din trecut si nu pentru viitor".

"Practic, aceste proiecte nu sunt anticipative", a spus Puchiu.

El a afirmat ca in directia informatizarii statului "lucrurile au inceput sa se miste" si ca vor fi noutati in perioada urmatoare.

"Spre exemplu, recent a fost aprobat un act normativ cu privire la infiintarea unui comitet la nivelul Ministerului pentru Societatea Informationala care va avea ca obiectiv cresterea interoperabilitatii sistemelor informatice ale diverselor institutii ale statului. De asemenea, vor fi noutati in directia proiectul privind posibilitatea ca firmele sa aiba un cont unic la ANAF pentru plata tuturor impozitelor si taxelor", a mai spus Puchiu.


Sursa: wall-street.ro






Top accesari azi

De la 1 ianuarie 2014, sistemul TVA la incasare este optional ...[8]

Modificarea Legii Contabilitatii prin Ordonanta de urgenta nr. 79 din 10 decembrie 2014 – partea a II-a...[7]

Noutati contabile: Fiscul poate anula inregistrarea in scopuri de TVA a unei firme ca urmare a faptului ca se schimba asociatii sau administratorii /Vezi si sol...[7]

Cine trebuie sa mai depuna Declaratia 097 Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare pana vineri, 25 ianuarie 2013...[6]

Stabilirea rezidentei fiscale in Romania a persoanelor fizice...[5]

Obligatii declarative cu termene in luna septembrie 2013...[5]

Obligatii declarative cu termene in luna februarie 2013 ...[5]

Finantele: Firmele care opteaza pentru sistemul TVA la incasare in 2014 ​vor calcula cifra de afaceri pentru stabilirea plafonului de 2,25 mil. lei incluzand ...[4]

Cum se stabileste perioada fiscala pentru TVA si care sunt criteriile?...[4]

Instructiuni privind solutionarea contestatiilor impotriva actelor administrative-fiscale ...[4]

Finantele vor modifica Legea contabilitatii de anul viitor, largind sfera microintreprinderilor care pot aplica sistemul simplificat de contabilitate ...[4]

Cine intocmeste si depune Situatiile financiare anuale încheiate la 31 decembrie 2013 pana la 30 mai 2014 ...[4]

Modificari ale Declaratiei 394 pentru ultima perioada fiscala de raportare din 2013...[4]

Patronat: Impozitul pe venit de pana la 65.000 euro duce la falimente. 250.000 firme sunt pe pierdere...[4]

Intocmirea si depunerea Situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2012 ...[4]

Miercuri, 10 iulie 2013, termen pentru unele obligatii fiscale ...[4]

Noutati privind inregistrarea contractelor de inchiriere...[4]

Taxare inversa in cazul masurilor de simplificare ...[3]

OMFP 1802/2014: Tratamentul contabil aplicabil pentru modificarea politicilor contabile...[3]

Declaratia 200 aferenta anului 2012 - documentar fiscal...[3]