Mobil
Descarca 112 | Depune 112 | Verifica 112 | COR 2014 | CAEN 2014 | Cod Fiscal 2015 | Revisal     Notificare prin email  Notificare prin facebook  Notificare prin Google Plus  Notificare prin twitter  Notificare prin RSS  Notificare Calendar Obligatii fiscale prin Google Calendar/SMS         Useri online Online: 2
   
 
    Acasa   Programe Noutati Legislatie TVA Fiscalitate Salarizare Contabilitate Diverse Documente Intrebari?  
 
Procedura reinnoirii certificatelor digitale pentru semnatura electronica
Publicat: 21 noiembrie 2013


Dupa expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reinnoite. Dupa obtinerea certificatului de semnatura electronica reinnoit de la unul dintre furnizorii autorizati, contribuabilii vor urma pasii de mai jos.


Pasi de parcurs
1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.


Declaratii care se pot depune online
Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:
- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular 101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. De retinut! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Declaratiei privind veniturile realizate din Romania, formular 200;

- Declaratiei privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit, formular 205;

- Declaratiei informative privind impozitul pe venit din transferul proprietatilor imobiliare, formular 208;

- Cererii privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual si deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea in sistem colectiv pentru domeniul locativ, formular 230;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, formular 600;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale;

- Raportarile contabile la 30 iunie 2013.

Persoanele interesate pot consulta "Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF, la adresa www.anaf.ro, sectiunea Declaratii electronice/Informatii depunere declaratii pj/Reinnoire certificate calificate, din prima pagina.




Sursa: www.finantevalcea.ro
procedura, reinnoire, semnatura, electronica





Top accesari azi

De la 1 ianuarie 2014, sistemul TVA la incasare este optional ...[8]

Cine trebuie sa mai depuna Declaratia 097 Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare pana vineri, 25 ianuarie 2013...[6]

Obligatii declarative cu termene in luna septembrie 2013...[5]

Obligatii declarative cu termene in luna februarie 2013 ...[5]

Stabilirea rezidentei fiscale in Romania a persoanelor fizice...[5]

Intocmirea si depunerea Situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2012 ...[4]

Procedura privind aprobarea regimului de declarare derogatoriu ...[4]

Instructiuni privind solutionarea contestatiilor impotriva actelor administrative-fiscale ...[4]

Cum se stabileste perioada fiscala pentru TVA si care sunt criteriile?...[4]

Modificari ale Declaratiei 394 pentru ultima perioada fiscala de raportare din 2013...[4]

Cine intocmeste si depune Situatiile financiare anuale Óncheiate la 31 decembrie 2013 pana la 30 mai 2014 ...[4]

Precizari privind timbrul de mediu pentru autovehicule ...[4]

Obligatii declarative cu termene in luna februarie 2014 ...[3]

Calendarul obligatiilor fiscale FEBRUARIE 2015...[3]

Regimul fiscal al microintreprinderilor in 2013 - documentar ...[3]

Declaratia 200 aferenta anului 2012 - documentar fiscal...[3]

Procedura de aprobare a regimului de declarare derogatoriu, urmare a declararii inactivitatii temporare la Oficiul Registrului Comertului ...[3]

Norme privind organizarea si exercitarea controlului financiar de gestiune ...[3]

Obligatiile fiscale ale platitorilor de venituri cu regim de retinere la sursa...[3]

In atentia societatilor si companiilor nationale!...[3]