Mobil
Descarca 112 | Depune 112 | Verifica 112 | COR 2014 | CAEN 2014 | Cod Fiscal 2015 | Revisal     Notificare prin email  Notificare prin facebook  Notificare prin Google Plus  Notificare prin twitter  Notificare prin RSS  Notificare Calendar Obligatii fiscale prin Google Calendar/SMS         Useri online Online: 2
   
 
    Acasa   Programe Noutati Legislatie TVA Fiscalitate Salarizare Contabilitate Diverse Documente Intrebari?  
 
ANAF va avea o noua identitate vizuala. Costa peste 1,5 milioane euro
Publicat: 20 decembrie 2013


Agentia Nationala de Administrare Fiscala va avea o noua identitate vizuala, fiind modificate siglele institutiei si ale structurilor subordonate, alaturi de sigla generala a A.N.A.F. Vor exista sigle specifice pentru Directia Generala Antifrauda Fiscala, Directia Generala a Vamilor, Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili, precum si pentru Directiile Generale Regionale ale Finantelor Publice, anunta Fiscul intr-un comunicat. (vezi toate siglele in documentul atasat).

Sigla Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, precum si siglele structurilor sale subordonate, sunt construite pe baza aceleiasi arhitecturi grafice, constand dintr-un: logotip ANAF, simbol si decriptor.
Logotip-ul A.N.A.F. are aceeasi reprezentare grafica, atat in sigla Agentiei Nationale de Administrare Fiscala cat si in siglele structurilor sale fara personalitate juridica sau ale unitatilor teritoriale ale acesteia. Logotip-ul consta din acronimul "A.N.A.F.". Decupajul interior al literei A este insotit de o forma semi-circulara, paralela cu latura ingusta a triunghiului interior al literei, din aceasta alaturare rezultand un element grafic in forma unui taler de balanta. Ansamblul este folosit in ambele litere A din cadrul acronimului "A.N.A.F".

competenta structurii respective.
Pentru Directia Generala Antifrauda Fiscala simbolul consta intr-un profil cap de acvila, orientat spre stanga, de culoare alba, incadrat intr-un patrat de culoare rosie.

In cazul Directiei Generale a Vamilor, logotipului ii este asociat simbolul astrologic al comertului constand intr-un baston inaripat cu doi serpi incolaciti in jurul lui, in culoare albastra.

Simbolul Directiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili este reprezentat printr-o serie de trei trapeze dreptunghice dispuse vertical si paralel, in culoare albastra, primul trapez din stanga avand o inaltime inferioara celorlalte doua ale caror dimensiuni sunt identice.

Pentru Directiile Generale Regionale ale Finantelor Publice a fost adoptat ca simbol conturul hartii Romaniei, in culoare albastra, cu evidentierea de culoare alba a competentei teritoriale a unitatii respective.

Redefinirea identitatii vizuale a institutiei a fost realizata in cadrul unui amplu proiect cu finantare din fonduri europene avand ca obiectiv dezvoltarea unui parteneriat viabil intre A.N.A.F. si contribuabili.

Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,63 lei din care:
- 6.027.193.54 lei - valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;
- 1.063.622,39 lei - cofinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 34 luni.

Obiectiv: Cresterea gradului de conformare voluntara a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal.
Scop: Crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice.

Principalele activitati ale proiectului presupun dezvoltarea si implementarea unei analize a componentei relationale contribuabil - administratie fiscala, constientizarea si educarea fiscala a contribuabililor, construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. - contribuabili si instruirea unui numar de 188 de functionari publici in vederea elaborarii si dezvoltarii unor proceduri si instrumente de comunicare precum si a gestionarii unei campanii media ce vor eficientiza relatia cu contribuabilii.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 34 luni.

Prin implementarea proiectului se are in vedere obtinerea urmatoarelor rezultate: 5 rapoarte de analiza si de interpretare cantitativa si calitativa de date statistice, un manual de identitate vizuala ce va contribui la "rebranding-ul" institutional prin reconfigurarea siglei institutiei, un concept de portal pentru A.N.A.F, dezvoltarea unei campanii de constientizare si educare fiscala a contribuabililor (media, directa, outdoor), o consultare publica pilot, elaborarea de proceduri de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilii, precum si instruirea unor functionari publici in gestionarea unei campanii media si tehnici de comunicare.
Proiectul vizeaza atingerea obiectivului Axei prioritare privind imbunatatirile de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, prin crearea conditiilor pentru intarirea responsabilitatii administratiei fiscale, ca parte a administratiei publice, in raport cu cetatenii.

Sigla A.N.A.F. a fost aprobata prin Ordinul presedintelui A.N.A.F. nr. 3504/13.11.2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 704/18.11.2013 si va fi utilizata incepand cu data de 1 ianuarie 2014.


Opinie
Au trecut ani si ani, insa ANAF ramane la vechile forme de comunicare si informare. Cat de util ar putea fi daca ANAF ar crea un Google Hangout odata pe saptamana cu transmisie LIVE online in care sa dezbata pentru contribuabili spete, studii de caz sau probleme concrete cu care se confrunta contribuabilii, sau cel putin problemele cele mai frecvente. Mult mai util decat miloane de euro din banii contribuabililor care se duc pe proiecte, studii, cercetari, etc.






Top accesari azi

Fiscul pune consultantii fiscali sa raspunda pentru rambursari de TVA sub 65.000 lei fara inspectie...[4]

Firmele, obligate sa aiba case de marcat cu jurnal electronic si legatura ANAF...[4]

Miercuri, 25 februarie 2015, termen limita pentru declaratia 392A. Cine depune declaratia 392A?...[3]

Decalare a termenelor privind rambursarea TVA ...[3]

Scaderea TVA la 9 la suta la serviciile all-inclusive va avea un impact pozitiv pentru toata industria turistica ...[3]

Codul Fiscal rescris este aproape gata, dar nu va intra in vigoare la 1 ianuarie 2014...[3]

Determinarea plafonului pentru TVA la încasare...[3]

Noutati OMFP 1802/2014: Clarificari privind recunoasterea imobilizarilor necorporale si reanalizarea imobilizarilor necorporale in curs...[3]

Normele metodologice privind plata impozitului pe constructii speciale au fost aprobate de Guvern...[3]

Guvernul vrea sa reduca din nou plafonul pentru microintreprinderi...[3]

Finantele: Firmele care opteaza pentru sistemul TVA la incasare in 2014 ​vor calcula cifra de afaceri pentru stabilirea plafonului de 2,25 mil. lei incluzand ...[3]

Scurt rezumat al modificarilor din Legii Contabilitatii 82/1991 (format PDF)...[3]

Obligatii fiscale cu termen de depunere la 15 decembrie 2014...[3]

Modificari aduse Codului Fiscal aplicabile cu 1 septembrie 2013 - TVA...[3]

Principalele modificari contabile pentru anul 2015...[3]

Microintreprinderile fara salariati vor fi impozitate suplimentar, cu o suma fixa trimestriala...[3]

TVA de 9 la suta se aplica de la 1 ianuarie 2015 doar la pachetele all-inclusive vandute integral ...[2]

Modificari ale Codului Fiscal: taxa pe valoarea adaugata (TVA)...[2]

In atentia persoanelor fizice care obtin venituri din cedarea folosintei bunurilor! ...[2]

Plati anticipate privind impozitul pe profit ...[2]